CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 15, 2011

apakebenda valentino rossi day?

salam maulidur rasul :)
haha yaaa, apa itu VD?.  weyy bosan weyy hari ni, rambut aku dah habis gugur dah sebab asyik berfikir hari ni nak buat apa je. haih tadi sana sini cakap pasal valentine's day, eh apa itu? entah aku pu taktahu, maybe valentino rossi kot, hebat betul penangan valentine ni. paderi nih. heboh sangat dok sebut sebut nama dia, baik kita sama sama selawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W lebih baik. iskk

yang menyampahnya, dari tadi dekat muka buku tu dok update, dapat la sorang budak aku cedok "cedihnya, tadi pergi *bb, bukan *bodoh bangang, tapi bukit bintang,(ni aku tambah) ramai betul couple pakai baju came, dapat cokelat, bungew ros, taik kucing pun adeww, ee jealous lah takdeeew boypren" ok ulang lagi sekali tiada boypren! boypren ok! haha eeyucks dah la bahasa dia tu buat aku sakit mata, adeh =.=' eh hello, perlu ke? ok perlu ke setiap kali 14feb anda pakai baju sama, dapat coklat, bunga or what so ever. hari lain tak boleh ke? adoi yang berpeleseran dekat bb tadi, bangga sangat anda kan dapat bunga dan menyambut perayaan agama lain. haih adik, orang lain pun ada boypren, gurlpren, tapi semua okeng je tak sambut. masih ada sayang cinta lagi. jadi semua tu tak perlu, yang penting hati yang ikhlas. *nak cakap contoh aku lah tu. bahaha diam kau 
*google image

lagi satu, bukan 14feb je hari kasih sayang la, hari hari pun hari kasih sayang, dan tak semestinya boypren/gurlpren jah, sayang untuk ibu ayah, adik beradik, keluarga, kawan-kawan. jadi kata tidak pada valentines day yang haram jadah ni, kalau kita ni omputeh, mat salleh takpa jugak yang oi. nampaknya, adik adik yang masih bersekolah macam beriya iya dengan valentines day ni, budak budak sekarang boleh tahan, mana taknya dekat sekolah aku dulu, ada jugak dari kalangan pelajar yang menjual dan membantu memberi hadiah kepada yang ditujui. haha lepas tu tak silap aku, marah la cikgu cikgu kan bila dapat tahu, kot la, lama dah tinggal sekolah. entah apa2 ayat aku, haha 

ok dah la tu biar lah dorang tuh, yang penting ada kalangan kita yang sama mengingatkan satu sama lain, tak perlu nak menyambut dan membanggakan hari kasih sayang kau tu, hurm dah lah penat lah bebel, baik kita sama sama selawat ke atas junjungan Nabi Muhammad S.A.W.

notakakitangan: tengok ibubapa kita sendiri takda pun sambut valentingg ni, bahagia je sampai sekarang. Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment