CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 10, 2011

abang radit dan kak jani

auuu auuu
pernah tengok tak filem ni, radit dan jani. act filem ni dah lama kot, tahun 2008 rasanya. kalau bosan ha cerita ni la aku selalu layan. tak pun cerita korea. haha memang takde life kau ateng, duduk la kau kat rumah sampai tua, ahha well. cerita agak ni biasalah pasal apa lagi, pasal cinta la. bahah pasai pa asik pasal cinta. filem ni aku suka juga macam filem lagenda budak setan jugak la. susah aku nak addict filem cinta lain selain twilight. haha tapi R && J bukannya full scene pasal cinta, dorang couple dan telah berkhawin, tetapi mendapat tentangan dari keluarga jani, so 1 hari ni jani hamil, then radit pun kena la kerja keras untuk wanita yang tersayang lagi lagi hamil pulak kan, tapi yang sukarnya kerja mesti tak tetap then ada masalah drug addict. haih dorang survive life dorang sama sama, susah sama susah, senang sama senang. even filem ni agak kasar sedikit life dorang, lantak la bukan aku pun, haa tapi okay apa. jalan cerita pun quite okay senang faham. ok nanti korang tengok la sendiri filem ni, tengok sampai habis ok!  search je kat youtube. aku tahu ramai dah tengok filem ni, and ramai yang suka. aku pong! haha maybe ada juga yang belum tengok. jani style! haha cinta brutal ni. BEST! tediihhhhh tikit ;p bahahha jiwang!
*aku sayang kau bodoh*

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment