CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 8, 2011

ibu

ibu lagi kecik senang nak huggg ;'p

selamat hari ibu :) tidak salah untuk meraikan hari ibu untuk menghargai dirinya.. syukur Alhamdulillah kerana saya dipilih untuk menjadi zuriatnya. terima kasih kerana menjadi ibu yang paling terbaik. :'( terima kasih dengan segala pengorbanan dan kasih sayang yang cukup bagi seorang ibu. membawa saya kesana ke mari selama 9 bulan.. ibu adalah orang yang paling memahami dan dekat dengan diriku. ketika saya suka, sedih dan kecewa dia sentiasa berada disisi saya dan tidak putus memberi semangat untuk meneruskan hidup sebagai seorang manusia yang berguna. nilai harga cinta seorang ibu tidak boleh dijual beli dan begitu juga cintaku kepada ibu <3


I Learned From You



I learned about love from you,
Watching your caring ways.
I learned about joy from you
In fun-filled yesterdays.


From you I learned forgiving
Of faults both big and small.
I learned what I know about living
From you, as you gave life your all.


The example you set is still with me
I'd never want any other.
I'm thankful for all that you taught me,
And I'm blessed to call you "Mother."



By Joanna Fuchs


nice video matluthfi :')

notakaki : hargailah seorang ibu selagi dia masih ada. syurga dibawah tapak kaki ibu :) satu hari nanti aku pun akan menjadi seorang insan yang bergelar ibu, mama etc semoga nanti saya juga menjadi seorang ibu yang sempurna untuk keluarganya. Amin. hehe kbai assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment