CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 24, 2011

mimpi terkadang boleh menjadi kenyataan

dup dap dup dap,
lagi sekali hati aku macam tak keruan. cheq taktau la pasai pa.

ouh nak cerita pasal mimpi malam tadi, taktau la malam tadi ke pegi tadi ke, tapi yang pasti ia mimpi sebab bangun bangun je aku tengok takda pape yg jadi ;P entah kenapa akhir-akhir ni aku dapat mimpi yang pelik. mesti ngingau sekali, sebab fiffy cakap dulu waktu dekat hostel, hari-hari aku mengigau, sampai dia pun takut dengan aku, nasib zaman hostel tak boleh bawak handphone, kalau tak mesti kau rakam aku mengigau kan sayang, haha mengigau apa ya, peluk kau la, nyanyi untuk kau la, cubit kau la, tu la sapa suruh tdoq dengan aku, haha lepas tu lagi satu, yana pulak selalu cakap badan aku ni panas je, tak suka tdoq sebelah aku, org merajuk la dengan yana* haha
ok, berbalik pada mimpi tadi, aku mimpi, erm perempuan jadi lelaki, lelaki jadi perempuan. OhMenarikGila, whathefake? aha kelakar aku dah dapat bayangkan kalau lelaki jadi perempuan, dan buat kerja macam perempuan, terutamanya pasal perasaan macam perempuan :)
macam mana la eah kalau lelaki jadi perempuan. nak try tengok sikit!

1) first sekali, lelaki makeup, 
kalau lelaki pun perlukan makeup macam wanita habislah tak tahu macam mana nak bezakan kot mana lelaki, mana wanita., haha sekarang dah ada rasanya.

2)lelaki mengandung
ouh hai, aku dapat bayangkan lelaki mengandung, dengan badan tuff tuffnya, ada muscle bagai, tiba tiba mengandung, haha so sweet. gila. haa ingat senang ke nak bawak nyawa lagi 1 dalam perut, banyak dugaan tau. so hargailah ibu anda :)  ramai jugak sekarang lelaki perut buncit, mengandung la tu tak ngaku! ;p

3)lelaki kuat merajuk, menangis
oppss ha ni aku suka, macam mana ea, kalau lelaki tu jadi wanita, mudah sangat tersentuh, mudah sangat menangis then merajuk, korang rasa korang boleh handle ke? nampak so tak machoo la. mukda dah ensem2, tapi ada cendol plak, takmo la. ha kalau macam tu jangan la sesekali korang lukakan hati wanita, macam tu la, kalau wanita yang lukakan hati para lelaki :) sakit tahu nggak!

4)lelaki kuat membebel
setakat ni aku belum pernah jumpa lagi lelaki yang banyak mulut, bercakap 24/7. kalau ada kalah la wanita, sebab sure lelaki pun nak menang. haih lelaki sekarang pun dah kuat gosip, buat ketupat bila berkumpul ramai kan. grr

5) lelaki menyusukan anak
ini memang langsung tak patut, aku malas nak cerita. haa

dan yang keenam aku rasa entry aku kali ni tak betul, merepek, so korang takyah la baca. buang masa. merepek. sebab aku tengah layan perasaan . ok bai!

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment