CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 5, 2011

saya suka lisa! :)


OW EMM GEE kak lisaa kita again! <3 <3
sebelum ni kita dok heboh pasai Lagenda Budak Setan, adaptasi dari sebuah novel yang ditulis oleh Ahadiat Akashah kan, yang aku pun tak pernah bosan tengok, haha skrip pun dah hafal, lisa comel! ngee now, ada lagi sebuah filem yang diadaptasi dari novel Ombak Rindu yang ditulis oleh Fauziah Ashari. serious tak sabar nak tengok, dalam tahun 2011 ni jugak keluar tapi tak pasti la bulan bila, ermm sinopsis novel ni aku tak berapa nak ingat sangat la, tapi aku rasa macam pernah baca je novel ni bila dengar nawa watak dia, Aaron Aziz sebagah Hariz, Lisa Surihani sebagai Mila dan Maya Karin sebagai Izzah :), tah lah tak ingat banyak jugak dulu layan novel time muda mudi dulu, haha tapi aku bukan la suka sangat sekadar mengisi masa lapang je, hehe ombak rindu ni pun sedih juga jalan cerita dia, mungkin ada drama jugak kot mcm LBS dekat astro, entah la kita tunggu je lah, haha wajib tengok nanti! ;P 

heh tiba-tiba aku nak cakap pasal penulis novel kegemaran aku, siapa lagi kalau bukan Liana Afiera Malik, memang favorite, pernah jumpa dia sekali dekat PWTC waktu pesta buku. hee orangnya simple tapi aku suka gaya penulisan dan jalan ceritanya. aku pilih novel siri kompilasi yoyo yang mengisahkan tentang sepasang kembar yonna dan yonni dengan percintaan dorang, banyak kali jugak la aku baca haha awesome! tapi paling suka yang 1,2,3... I LOVE YOU! :) tadi aku baru geledah geledah dalam kotak ajaib, finally ada jugak, aku ingat ibu dah buang dah, haha tapi agak dah klasik sikit ;p ngee
 123 i lapp u! 

p/s maaf la gambar blur, dan tak cantik, al-maklumlah guna NIKON D90, bhaha jap siapa plak penulis fav korang? hehe ceh bajekkk plulak aku, ahha btw nanti kita p la tengok filem Ombak Rindu eah! haha kbai, thanks guys :)

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment