CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 1, 2011

peter gene hernandez

whoaaa hahah hensemmmnya nama! haha
btw selamat datang bulan April, semoga bulan ini lebih baik dari sebelumnya :') InsyaAllah. jangan nak april fool sgt la, fool betul betul padan la muka kau, haha ok berbalik kepada empunya nama, as known as BRUNO MARS! yeahhh abg bruno cokelat marsss, hahha suka la abang bruno sangat memahami hati si gadis gadis tau, ha dia la hero si gadis gadis , bhaha

haha dah boleh diam kau aten, act aku tengahh menyirappp , grrr tic concert 10 apr nanti dah habisss, chooyyy la. hahah en fitri hakim kata tinggal rockzone je, tedihh! rockzone pun 259 hengget, haha macam mana eak, RM2.59 ada la, haha entah entah tak silap aku sekarang pun semua tic dah sold out, sebab dah lama dah en fitri aidi dan azzriza abdullah menghasut hasut saya, hahah *maaf. jadi memang tak laa aku nak pergi, takpa la abg bruno, lain kali datang la lagi, ni awak datang time orang tengah sesak, hahaha sabor je laaaa. --' tak pun nanti saya datangg hawaiii la, haha
BRUNO MARS sings what every girls want to hear :)
doo-wops and hooligans.
haih bila la abang bruno nak nyanyi untuk saya kan. tskk #gedik
abang bruno la peneman saya di kala saya tedihhh, baahha :')

most of my favorite from him <3
okay la aku memang pemalas sekarang nak update, entah la, hurm haha 
ok takcare guys, awak awak yang pergi pwtc nanti jangan lupa senyumkan bruno mars untuk saya, haha bingai
kbai :)

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment