CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 7, 2011

jusco. my old jusco


well hello
semalam aku pergi teman ibu pergi jusco, jalan jalan dari duduk rumah menggemukk haha
gua jalan punya jalan, ramai betul budak  freshie spm kerja, haih teringat dulu gua kerja dengan nad, my bestfriend, lama tak jumpa dia, rindu kau NADIA, rindu nak tunggu ko mandi time na pergi kerja. haha <3 rindu nak cuci cuci mata. haha joke. yeahh aku boss pulak kan. haha tipu. saya admit, saya promoter JUSCO yang setiap kali nak masuk stor atau kawasan pekerja kena tunduk dekat pintu before masuk kawasan pekerja *aku tak tahu nama dia apa. best! WAJIB tunduk. aku pun tak tahu sebab apa kena tunduk sambil pandang cctv. tapi selama aku kerja tak nampak pun cctv. maybe sebab jusco ni Japan punya. so kena HAIT! haha before jusco aku pernah kerja mines kejap, PONEY, kid's clothing. Best jugak, baju comel comel. haha but unfortunately aku kerja 3 hari je. haha sebab kena BULI. maybe bukan buli, tapi aku tak tahan aku sorang melayu rasa macam boring, then kena buat kerja yang haih, maleh la na cerita :) haa ok enough, kau suka melalut la ten, bukan nak cerita pasal silam aku dulu pun. saja je. haa
jangan pandang aku sebelah mata! ^_*

ok dah jalan jalan tu, aku masuk memory lane, iskk besarnya bear! rasa nak cakap kat ibu " i want that bear, gantikan dengan bear orang yang dah lembik tu!" ahah aku nak peluk time tidur. grr wuaa dah besar dah aku tapi bila la nak betul betul dewasa! bukan bukan aku suka bear, dalam bilik dah penuh bear tapi semua dah tak best dah tak comel sebab adik aku selalu pinjam sebab nak bergusti dengan bear. pelik, tapi benar! yaa time aku pergi kelas dia amik, sian bear aku lembik dah badan dia tak sedap nak peluk! ==' ok boleh muntah sekarang. hahahha mahal weyhh, :( dah la tengah zero money! takpa tunggu aku kerja nanti aku nak beli yang besar tuh. hah siap kau! sob sob :(
yang macam ni lah tapi yang besarr punyaa :D
ohh maaf ini bukan bear tu ini si keding, haha lantak.
ee jeles, haha both taylor sweet . tapi da break up kan? pinjam bear taylor swift!

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment