CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 9, 2011

i love my creepy, messy hair! haha

cukup 4 tahun aku memBELAi rambut, haha sekarang dah sampai bawah ok bawah sedikit dah nak sampai pinggang. last aku potong rambut lepas spm. agak lama. macam macam jenis rambut dah aku buat curly, straighten semuanya  lah. haha bleach pun pernah. grr cukup rosak rambut aku. haha kau nak? yaa hujung rambut saya agak rosak, :( dan setiap kali itu aku akan trim sendiri. rambut panjang memang memenatkan nak jaga, shampoo aku cepat betul habis. haih dan the most important memang cukup banyak rambut gugur, ==' oihhh time mandi tak payah cakap la. tarik sikit ada je yang melekat kat tangan. huaa mintak aku dijauhkan dengan apa apa penyakit. hurm ada juga niat nak potong rambut tapi tah lah sayang rasanya, last last aku selalu potong fringe je. haha pantang panjang sikit confirm aku potong, lebih suka potong sendiri, saving pun saving, kalau dekat salon dorang selalu salah potong, grr potong pendek sangat atas kening! haa dah macam muka apek aku dengan dahi jendulnya. haha without fringe aku rasa agak luas dahi aku. haha kawan kawan aku kebanyakkannya suruh aku potong, try rambut pendek, erm takut la nanti rambut dah tak nak panjang, takot dia terkejut dah kena potong dan merajuk! ahha gila la kau ni ten. haha dan ada seorang pakcik ni dia tak bagi aku potong! grr dia kata kalau aku yang potong, dia pun potong rambut dia, lepas tu nanti dia sedih nanti. haha sekeh kepala dia nanti boleh tak ? :D

PESANAN : rambut ni tak kemana pun, satu hari nanti aku akan pakai hijab. aku pasti :') sekali dah pakai dan tak akan bukak lagi, kalau nak bertudung, biar tutup betul betul kan :) bukan kejab on kejab off :) dan doakan aku lebih cepat memakai hijab ya :) hee insyAllah :') last but not least, we love  HANA TAJIMA! ;p

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment