CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 19, 2010

selamat makan rendang daging !

dam dam dum bunyi mercun .
selamat hari raya aidiladha , hari raya Qorban . :)

puas tak makan ? puasss takkk ? puas tak ?
aku jawab TAKKKK puas , nak lagi rendang ! 
sesiapa yang mak dia buat rendang mintak makan sikit boleh ? :)
okay , minggu ni aku agak lah berserabut dengan masalah pelajaran ,
semakin nak exam semakin malas ye aku ,
rambut pun makin berbelit disebabkan lidah pun always berbelit bercakap benda yang mengarut . 
dalam otak aku , berpusing benda yang bukan melibatkan project dan 3d , macam ini !


ha si pakcik harry ini , unsur pertama membuatkan aku tak boleh
tidoq malam sampai la aku duduk kat kerusi TGV tu baru boleh tido malam tahu ,
sampai sekarang aku INSOMNIA , ;P dah besar kau HARRY !
okay then , 


unsur kedua , awards untuk yang suka menjerit . 
jyeahhh tepat sekali SHOUT awards , esok lah !
tapi err err tak dapat nak pegi , ticket terlebih-lebih ,
nak aje aku bawak ibu pergi sekali ,
haa azza said , sokay la aten , iyaz je pun bukannya Usher , ahhaha 
tapi nak jugak ! free plak tic , haihhh

ini adalah unsur unsur yang membuatkan aku tak fikir aku ada paper maut selasa ini .
dan ada lagi unsur lain , tapi unsur perasaan dan perasaan dan perasaan , ha-haha-ha !
aku malas nak cakap banyak ,
tapi dalam otak aku ketika saat ini aku tengah fikir ini , 


yess kenapa kenapa kenapa ?
sebab aku memang seorang yang pemalas ,
macam mana nak sambung degree ?
ohh okay akan dipertimbangkan :)
dan perkara terbaik sebelum waktu exam adalah setadi last minit ,
jyeahhh hebat bukan ? :-( aku tahu bukan aku seorang jah macam ni , kau pun kan ? :D
tapi ini adalah semester terakhir , so hargailah kolej anda ,
nanti rindu pulak nak exam bila dah kerja . . :/
okay aku cuba :)


*GOODLUCK MATES ! JUMPA SELASA NANTI :) <3

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment