CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 24, 2010

ur totally FREAK !

marilah together gether :)


kau freak , kau tahu ? arghhh SEMAK ! kalau aku gila korang masih SAYANG kan aku tak ??
korang na kwn dgn aku tak ?
nak jaga aku tak ? nak tak melawat aku ? :'(
minta dijauhkan , aku masih waras , huu
GRR kenapa sy rasa sedih hari ini , huhu

huaaaaa kenapa la aku rasa sangat tak sedap hati dan tak sedap badan , 
*tertanya tanya , apakah akn terjadi sesuatu yang ta diingini ? hurm

" YA ALLAH YA TUHANKU AKU MOHON PERLINDUNGAN DARI MU ,
LINDUNGILAH KELUARGAKU DAN DIRIKU SERTA ORG YANG DEKAT DENGAN KU "
amin :'(

apakah maksud semua ini ? benar ini dugaan dari MU , aku redha .

:(

اللُّهُمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ مِنْ جَهْدِ الْبَلاَءِ ، وَدَرَكِ الشَّقَاءِ ، وَسُوءِ 
الْقَضَاءِ ، وَشَمَاتَةِ الأَعْدَاءِ

 Maksud : Ya Allah aku memohon perlindungan denganMu daripada ditimpa malapetaka yang teruk, dirundung malang, ketentuan yang buruk dan celaan para musuh. ( Riwayat Imam al-Bukhari dan Muslim )

No comments:

Post a Comment

awak kacak awak lawa tengah comment