CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 29, 2010

dadah atau ganja ?

haha esok puasa ganti yaww . haha

dekat rumah ni macam-macam dugaan bila aku puasa  , haha tak tahan la :( ibu , please la jgn masak makanan yang menusuk kalbu , eden ta boleh tahan lor . hahaha
* apa kau melalut ni aten , haa :)P

lama kan aku ta update blog ** alasannya aku terlampau busy dengan diri aku * padahal makan tidur je keje , haha lepas tu mula lah penyakit perut buncit :( huaa aku paling malas bila lepas makan , kenapa la dengan perut aku ni kan , haha act ada lah someone :) ni tanya aku kenapa la dengan perut aku ni kan ? hahaha mana la eden tahu , mcm acai da kot , psttt hahah kalau pakcik zainal tahu aku gosip pasal dia , haa mati aku ;p sorry ayah :) whtevr pun masalah aku ni ta dapat la na bendung , grr ! kang aku diet kang tinggal tulang je pulak , pastu perut je bunnnn , haha haremmm la haha adeh . duhh what im supposed to do ? huhh maluuu :'(

act hari ni first day aku puasa , haha biar lah ! sempat lagi kot , tggl 6 hari je lagi , haha :)) kau tau apa ?
too many things that happen on this week , im really appreciate it :)  thx to GOD ,

I HEART THIS WEEK :)) and to you that makes me always keep smilin on my face , thank you very much , :'( mahal kita my TWINNY :) :p you make my life getting easier .  

I LOVES MONDAY on every july's month . sob sob haha ! grr !


















                    happiness :)) adding more soon :))

2 comments:

awak kacak awak lawa tengah comment